BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kelionė į save

DAROM bangą / Call for action!

„Pradėk nuo savęs, bet nebaik savimi;
būk pradžia, bet nelik pats sau tikslas”.

Martin Buber

Prieš septynetą metų pradėjome judėjimą EkoBanga, užkūrėme ekologiškos kultūros Tymo turgelį, vykdėme edukacines veiklas ir kūrėme laidas apie ekologiją mūsų kasdienybėje.
Pagrindinė mus uždegusi ir į Bangos kelionę išvedusi mintis buvo - rasti ir ugdyti savo ir aplinkinių dvasinę, emocinę ekologiją ir higieną. Tačiau startavome su koncentracija į mūsų šeimai aktualią buitį - ekologišką, sveiką maistą, sveiką gyvenseną, namų aplinką be chemijos, natūralų gimdymą, gydymą ir pan. Ir pamažu, tai mums tapo natūralia, savaime suprantama kasdienybe ir gyvenimo būdu. Tačiau sprendžiant “buitinės” ekologijos - maisto, higienos, judėjimo, aprangos, gyvenamos vietos klausimus, mūsų dvasinė ekologija kiek pasistūmė į šalį…
Toliau ieškodami savo dvasinės ir emocinės bangos, prieš daugiau nei metus atsisakę savo įprastos komforto zonos, išriedėjome į kelionę po Europą. Apkeliavę didžiąją dalį Viduržemio jūros pakrantės, unikalių patirčių ir išgyvenimų patyrę Šv. Jokūbo kelyje (Santiago de Compostela, Ispanijoje), Fatimoje (Porugalijoje) ir eilėje unikalių vietų, kurias vedami savo Bangos aplankėme savo kelionėje, ilgesniam laikui apsistojome Maltoje. Čia pamažu mus apsėmus vietinei globos ir namų jaukumo dvasiai, kurią pajutome iškart vos pirmą vakarą išsilaipinę saloje po eilės mėnesių ir tūkstančių kilometrų kelionės, mums ėmė vertis unikali vietinė kultūra ir istorija.
“Malta, mažas salynas, maždaug 320 km² dydžio, talpina daugiau, nei 300 bažnyčių ir koplyčių. Negana to, jame suskaičiuojama apie 64 priešistorinės šventyklos. Tai reiškia, kad vienoje mažiausių Europos valstybių priešistorinių šventyklų yra daugiau, nei sudėjus visas analogiškas vietas, esančias visoje Europoje. Vis dar nedaugeliui yra žinoma, kad Maltos šventyklos yra laikomos seniausiais stovinčiais statiniais visoje planetoje, senesniais už Stounhendžą, Maču-Pikču, Majų šventyklas, Egipto piramides, Knoso rūmus Kretoje arba Akropolį Atėnuose, nors archeologai iki pat dabar nesutaria dėl jų tikslaus laikmečio.” - savo bloge apie Maltą rašo Viktorija Šimašiūtė. Tokia mistinė Malta mums pradėjo skleistis savo grožiu ir gyliu, kai ėmėme labiau domėtis jos istorija ir jėgos vietomis.
Norime pasidalinti savo ir mūsų draugų atvykusių iš Lietuvos, Prancūzijos, Libano, JAV, Rusijos, ir kitų šalių bei kultūrų dvasinių emocinių kelionių Maltoje patirtimis ir išgyvenimais. Tuo tikimės išplėsti savo ir jūsų akiratį ieškant bendraminčių ir kolegų KELIONĖJE Į SAVE. Tikimės, kad mūsų skaitytojai pasidalinsite ir savo patirtimis bei įžvalgomis, kurios aplankė jus jūsų jėgos vietose. Taip padėdami vienas kitam, padėsime kiekvienas sau savo kelyje. Ir kaip prieš eilę metų susitikę kartu, pasikeitę patirtimis sukūrėme mums patinkantį gyvenimo būdą ir įsupome fizinės ekogyvensenos bangą, dabar kartu pradėsime ir stipriau įpūsime emocinės ir gal net dvasinės ekologijos BANGĄ.